Vítejte na stránce guildamalkavian.wbs.cz v sekci Warrior
Válečník (Warrior)
Válečníci mohou být jak bersrekři tak i skoro nezničitelní obránci, kteří jsou schopni přežít tam, kde bz jiní byli bez šancí. Také jsou schopni účinně chránit své spolubojovníky. Mají ohromnou škálu útoků, začínajíc od zmrzačení jejich nepřátel až po útoky, které dávají ohromné zranění jednomu nebo i více nepřátelům. Také umějí bojový pokřik, který dočasně zvýší bojové schopnosti skupiny. Válečníci jsou opravdu dobří v boji proti přesile, s každým útokem získávají zlost, aby mohli drtit lebky svých nepřátel. Válečník je všestranné povolání, existuje mnoho způsobů jak za něj hrát.
Válečník může být obránce, to pak přes jeho štít neproniknou skoro žádné útoky, také může být mašina na zabíjení nepřátel nebo mix těchto dvou. Jsou výborní v boji zblízka. Válečníci jsou hlavní kandidáti tam, kde je potřeba upoutat pozornost nepřátel a ochránit tak ostatní.
Pasivní bonusy z Mastery
Arms
-
Melee Damage
- Armor Penetration
-
Bonus Swing
- Toto je stejné jako Sword specializace, která je momentálně ve hře, ale bude fungovat na všechny schopnosti a se všemi zbraněmi. Budete mít šanci na instatní volný švih navíc, který bude dávat 50% damage.
Fury
- Melee Damage
- Melee Haste
-
Enrage Intensity
- Všechny bonusy enrage se zlepší, to zahrnuje více zranění/ léčení ze schopností jako Bloodrage, Death Wish, Enrage, Berserker Rage a Enraged Regeneration.
Protection
- Damage Reduction
-
Vengeance
- Tato mechanika zajistí, že tankův damage (a následně i threat) nebude zaostávat za DPS, které budou zlepšovat svůj gear v průběhu datadisku. Všechny tank specy budou mít Vengeance jako jejich druhý pasivní bonus. Kdykoliv tank bude zasažen, Vengeance jim přidělí attack power buff rovný 5% uděleného damage až do výše 10% jejich maximálního nebuffovaného HP. Očekáváme, že při tankování bossů bude tento buff vždy na 10%. 5% a 10% bonusy předpokládají 51 talentů utracených v Protection stromu. Tyto hodnoty budou nižší na nižších levelech. Nezapomeňte, že tento bonus dostanete, pouze pokud utratíte většinu svých talentů v Protection stromu, takže neuvidíte Arms nebo Fury warriory, kteří toto mají. Tato mechanika nám umožní definovat tankovací gear, tak jak to děláme dnes a budou na něm nějaké DPS staty, ale bude převážně orientovaný na přežití. Druidi mají typicky vetší DPS staty na gearu, takže jejich Vengeance bude pravděpodobně menší, ale konečný cíl je, aby všechny tankovací classy dávaly zhruba stejný damage.
-
Critical Block Chance
- Jak jsme se zmínily v ukázce měnění statistik block rating se mění na 30% šanci na blokování útoku na blízku. Protection warrioři budou mít šanci, že blok bude kritický a zablokuje 60% damage. Pravděpodobně budou i taletny, které toto množství ještě zvednou.
Výhody
Mohou používat všechny zbroje a zbraně (až na hůlky).
Ohromný počet životů.
Velice silné útoky při boji zblízka.
Výborní v tankování, udělení zranění díky jejich různým postojům.
Schopnost upoutat pozornost nepřátel a tak je odlákat od nejslabších článků skupiny.
Stance nebo-li postoje
Válečník má možnost měnit svůj bojový postoj. Tyto postoje jsou celkem tři - obranný, normální nebo beserker. Každý postoj má své unikátní vlastnosti. Například když je válečník v berserakr postoji, tak má zvýšenou šanci na kritický úder, ale je zase více zraňován útoky ostatních.
Nevýhody
Žádná schopnost léčení sebe nebo svých přátel.
Je účinný pouze při boji zblízka.
Až na válečné pokřiky, neumí jinak zvednout bojové schopnosti svých přátel.
Standartní bary : životy/zlost
Zbraně, které může válečník používat : všechny (až na hůlky) Brnění, které může válečník nosit : látkové, kožené, kroužkové a plátové.
Warrior - Arms Patch 4.3 - Talents / Glyphs / Stats / Gems / Enchants / Rotation