Vítejte na stránce guildamalkavian.wbs.cz v sekci Druid
Druid
Druid je povolání, které umí měnit svoje formy a je nejvšestrannějším povoláním ve Warcraftu. Stejně jako všechny všestranné povolání, se druid musí zaměřit na nějakou schopnost, aby v ní dosáhl těch největších kvalit. Bohužel díky tomu, že druid umí měnit svoje formy, může najednou zastávat pouze jednu roli (Tank, léčitel nebo útočník). Správný druid se musí naučit, jak efektivně měnit svoje formy, aby mohl čelit nadcházejícím situacím.
Druid dává hráčům několik herních stylů, jak za něj hrát. V klasické formě, je druid kouzelník, který bojuje pomocí kouzel. Ve formě mědvěda je druid jako válečník a využívá svoji zlost proti nepřátelům. V kočce je druid jako zloduch a bojuje pomocí energie. Pak má druid ještě další dvě formy a to je strom život, v této formě se stává druid mocným léčitelem a pak poslední forma je "moonkin", která se dá volně přeložit jako měsíčňák. V této formě druid nabývá síly mocného kouzelníka a využívá všechna možná kouzla, kterými ho příroda obdařila na to, aby mohl uškodit svým nepřátelům.
Mastery pasivní bonusy talentových větví
Mastery je nový herní systém, který bude přidán k talentům právě v Cataclysmu. Podle toho, jak budete mít poskládaný talenty, dostanete určité pasivní "výhody" právě díky tomuto systému. Mastery nahradí některé staty v gearu (např. Armor Penetration) stejně jako některé "pasivni" talenty, které byly přidány s datadiskem Wrath of the Lich King.
Feral (Cat)
- Melee damage
- Melee Critical Damage
- Zranění bleeding efekty
Feral (Bear)
- Redukce zranění
-
Vengeance
- Vengeance: Aby se předešlo tomu, že tank bude v pokročilé fázi datadisku zaostávat v damage (oproti DPS, kteří si neustále vylepšují svoji výbavu), bude do hry zabudována tato mechanika. Všichni tanci budou mít Vengeance jako jeden z jejich vedlejších bonusů. Kdykoliv je tank zasažen, získá bonusový attack power, který je roven 5% damage done až 10% celkového zdraví hráče (unbuffed). Očekává se, že při souboji s bossem bude mít druid neustále bonus k attack power roven 10% jejich zdraví. Mějte na paměti, že tyto bonusy budou aktivní pouze pokud hráč investoval 51 bodů do Feral stromu, tudíž neuvidíte Balance nebo Restoration druida běhat s tímto buffem.
-
Savage Defense
- Bleed Damage a Savage Defense: Feral drudi obdrží dva sety pasivních bonusů (podle toho, jestli jsou v Cat formě nebo Bear formě). Bleed Damage bude vylepšení pro kočky (patrně navýšení zranění bleeding efektů). Savage Defense bude konvertovat kritické zásahy na absorpci příchozího zranění, které bude pro medvědí formy vylepšené.
Balance
- Spell Damage
- Spell Haste
-
Eclipse
- Eclipse se přesune z talentů do jádra samotné hratelnosti. Balance druid bude mít k dispozici nový metr, který bude ukazovat slunce a měsíc. Pokud hráč bude čarovat Arcane kouzlo, ukazatel se posune blíž ke slunci a vytvoří buff, který navýší zranění způsobené Nature kouzly. Naopak pokud hráč vyčaruje Nature kouzlo, ukazatel se posune blíž k měsíci a vytvoří buff, který navýší zranění způsobené Arcane kouzly. Cílem je donutit hráče pravidelně střídat Nature a Arcane kouzla (především Starfire a Wrath).
Restoration
- Léčení
- Meditation
-
Škálování HoT kouzel
- HoTky budou léčit více zraněné spoluhráče. Mechanika je podobná té u Restoration šamanů, u kterého tento systém funguje v rámci direct healů. Očekáváme, že v Cataclysm budou hráči používat větší škálu kouzel a bude znatelný rozdíl mezi normálním léčením a HoT léčením.
Historie
My jsme držitelé rovnováhy, nyní a navždy, když Malfurion leží ve snech. Nikdy na to nezapomeň - Kal Dolonaaru
Druidi jsou strážci světa, kteří jdou po cestě přírody a následují vědění prastarých a Cenaria. Druidi léčí a pečují o svět. Pro druida je příroda jemná rovnováha, kterou může narušit i ta nejmenší činnost a proměnit tak klidnou v oblohu v rozbouřené mraky. Druidi berou svojí sílu z této divoké energie, používají ji aby změnili svojí formu a veleli sílám přírody. První druid, smrtelník, byl Malfurian Stormrage (bratr Illidana Stormrage), kterého učil sám Canarius, Malfurion byl jeho nejlepší student. Noční elfové byli tedy prvními druidy ve Warcraftu.
Výhody
Může se proměňovat v mnoho různých forem a získat tak unikátní ability.
Druid má kouzla, které dokáže zvýšit efektivitu každého povolání v bitvě.
Může léčit a oživovat ostatní hráče.
Může se, pomocí změny formy dostat z efektů, které mu negativně ovlivňují rychlost nebo také z mágova kouzla polymorph. (Veliká výhoda obzvláště při PvP)
Nevýhody
Zvířecí formy nejsou až tak silné jako jejich protějšky.
Umí nosit pouze kožené a látkové brnění.
V každé formě, nemůže užívat všechny svoje kouzla/útoky co zná.
Základní bary : životy/mana (normální, cestovní, vodní, strom života, měsíčnák forma), životy/zlost (medvědí forma- jako válečník), životy/energie (kočičí forma-jako zloduch)
Zbraně, které může druid používat : Hole, kopí, palice, dýky
Brnění, které může druid nosit : Látkové a kožené.
Druid - Feral Patch 4.3 - Talents / Glyphs / Stats / Gems / Enchants / Rotation